Hej på er därute.

Livet / Permalink / 0

Det var väldigt längesen jag bloggade, har hänt en hel del sen jag sist hade en blogg, jag har blivit mamma, vilket är det största som har hänt i mitt liv, men jag har även blivit moster för första gången med. Har hunnit flytta från staden tillbaka till lugnet, blivit arbetslös, skaffat f-skattesedel, fått mig ett sjukvikariet, och lillen ha hunnit att fylla 1 år och dessutom börjat på dagis. Ja, mycket har hänt så det är svårt att komma ihåg. Tänkte därför att det kanske vore bra att ta upp skrivandet igen, så att man kan blicka tillbaka i arkivet och minnas, för tiden går så fort och man glömmer så lätt. 

Så tänkte att nu när det är nytt år, så varför inte göra en nystart, börja om på nytt, på en ny blogg och en ny plattform, sen får vi helt enkelt se hur länge det håller i sig. 

Men nu är bloggen iallafall skapad, så nu ska jag ta och dra mig mot sängen, imorrn hoppas vi på bättre väder så att jag och lilleman kan fara ut och prova hans julklapp som han fick av momma och moffa. 

 
 
Godnatt! 
Vi hörs! 
 
 
Till top